Tlačová správa

Tlačová správa

napísal BRUTAL, publikované dňa 04.06.2016 Brutal bol od začiatku konštruovaný ako športové náradie, ktoré sa nespolieha na žiadne pomocné systémy - ABS, ASR, ESP či posilovače čohokoľvek!...
Slovensko stavia nový superšportiak. Bude prelomový

Slovensko stavia nový superšportiak. Bude prelomový

napísal Drahomír Piok HN, publikované dňa 04.03.2016 Nemusíme byť len výrobná hala, kde sa skladajú autá. Dokážeme vyrobiť aj vlastné. Toto je Brutal s výkonom 300 koní....
Brutal Newsletter

Brutal Newsletter

napísal Brutal, publikované dňa 23.02.2016 Spúštame Brutal Newsletter ...

Tlačová správa

napísal BRUTAL, publikované dňa 04.06.2016


Brutal bol od začiatku konštruovaný ako športové náradie, ktoré sa nespolieha na žiadne pomocné systémy - ABS, ASR, ESP či posilovače čohokoľvek! Brutal by sa dal charakterizovať ako superšport využívajúci technológie, ktoré sa používajú iba u závodných áut. Nápravy auta boli navrhnuté tak aby malo auto čo najlepšie jazdné vlastnosti. Konštruktéri si to mohli dovoliť, nerobili žiadne kompromisy kvôli veľkosti kufra alebo platforme na ktorej je postavené. Jedná sa teda o novú platformu, ktorá jazdné vlastnosti bez elektroniky stavia na prvé miesto.

 
Brutal čaká brutálna premiéra!

TECHNICKÉ PARAMETRE

  • Rázvor náprav - 2624 mm 
  • Šírka auta - 1980 mm ( bez zrkadiel ) 
  • Výška auta - 1190 mm
  • V základe motor 2,0 boxer turbo (240-300 HP) Subaru Impreza (možnosť montáže motora až do výkonu cca 600 HP) umiestnenie motora - za vodičom pozdĺžne v smere jazdy
  • Prevodovka - 5 resp. 6 stupňový manuál
  • Zrýchlenie z 0 na 100 km/h pod 3,9 sek. (s motorom 300 HP)
  • Váha auta podľa motora a modelu max 800 - 880 kg  
 
Brutal však nie je auto pre každého. Je len pre skutočných pilotov ktorých už nebaví, že vďaka modernej elektronike to vlastne už nie sú oni, čo auto ovládajú. Aj skúsení šoféri, ktorí majú najazdených veľa kilometrov na bežných autách no nemajú skúsenosti s motorom v strede, musia zabudnúť na to čo vedia a musia sa znovu učiť.
 

MIERI BRUTAL DO SÉRIOVEJ VÝROBY? 

Brutal sa bude sa vyrábať v troch verziách. 
S1 nemá pretekárske ambície ale prinesie vám pocit ako zo šoférovania závodného auta, ktorého domovom sú okruhy ako aj bežné cesty. Podla stupňa výbavy môže byť osadená motormi o výkone 240-320HP a prítlačným krídlom. 
 
R1 je čistokrvný zavodný stroj, ktorý ale nepatrí do premávky. Jeho domovom sú okruhy a závody do vrchov. Svojou váhou, výkonom a nastaviteľnosťou podvozka môže konkurovať nejednému superšportu. Už v základnej výbave obsahuje zadné prítlačné krídlo a podla stupňa výbavy môže obsahovať motor až do výkonu 500HP.
 
P1 je platforma bez motora a len so základnou elektrikou. Platforma je určená iba pre skúsených konštruktérov, ktorých snom je postaviť si vlastné auto, ale ich finančné možnosti a zdravý rozum im nedovoľujú začať od nuly. Túto verziu si jej nový majiteľ môže osadiť motorom až do výkonu 600HP.
 
Brutal v každej z týchto verzíí ponúka obrovský potenciál a nadpriemerné jazdné vlastnosti, ale len pre tých, čo majú dostatočné schopnosti túto beštiu ovládnuť a porozumieť jej.  
 
Toto auto bude vyrábané v rámci malosériovej manufaktúry. Technológia výroby kompozitov nie je určená pre sériovú výrobu - technológie sú prevzaté z leteckého priemyslu. Brutal bude vyrábaný vždy len na objednávku, čím konštruktéri vedia doladiť niektoré individuálne požiadavky. V žiadnom prípade sa nastane to, čo sa stáva sériovým autám, že nádherný šporťák bude mať o dva roky polovičnú hodnotu. Tak isto šanca, že prídete na benzínovu pumpu a stretnete tam taký istý Brutal, ako vlastníte Vy bude mizivé percento.
 

BEZPEČNOSŤ

Pasívna bezpečnosť je lepšia ako pri bežných autách. Sedadlá sú škrupinové, vybavené štvorbodovými pásmi ktoré spĺňajú FIA homologizáciu. Celá kostra Brutalu je vyrobená z vysoko pevnostných bezšvových trubiek, ktorá funguje nielen ako bezpečnostný rám pri rally automobiloch, ale naviac je ešte dodatočne vystužená trojuholníkovými kompozitnými panelmi. Karoséria je vyrobená z kompozitných materiálov, pri náraze sa chová ako crashbox a pohlcuje energiu nárazu.
 
Na trhu Existuje množstvo skvelých športových aut, ale len pri mizivom percente si môžte byť istý, že kupujete niečo jedinečné, čoho nie sú  vyrobené desiatky až stovky kusov denne. Brutal sa radí práve do tejto kategórie.